Моя концепція

vОсобисте кредо: Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень

vПроблема, над якою працюю: Формування в учнів духовності та національно-культурних цінностей.


Мої основні педагогічні правила:
Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться
Дитині, як і дорослому потрібна свобода думок
Розвивай в учня допитливість, творчу фантазію
Допомагай знайти істину в ході дискусій
Підтримай  і допоможи тому, хто цього потребує
Умій зацікавити
Переймай цікаве з досвіду інших
Люби дітей і вони віддячать тобі тим же


Моральний кодекс групи

7 правил поводження в групі


1.     Кожний у групі має почувати себе у безпеці, тому ніхто не повинен битися або кривдити кого-небудь.

2.     Ніхто не повинен почувати себе приниженим або ображеним.

3.     Усі повинні поважати право на власність і без дозволу не брати чужі речі, відбирати, ламати, ховати, псувати або викидати їх.

4.     Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку з будь-якого питання і бути осміяним.

5.     З повагою ставитись до старших. Поважати їхню думку, вміти їх вислухати і зрозуміти.

6.     Бути особистістю, яка відповідає за свої слова і вчинки. Не обманювати, завжди говорити правду.

7.     Не говорити позаочі про людину.


"Поведінка - це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя"
 (В. Гете)
КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ В ОПТУ НА УРОЦІ:

— Старанно вчись, акуратно відвідуй уроки, не запізнюйся.
 — Безперечно виконуй розпорядження учителів, уповноважених класного та шкільного колективу.
 — Під час уроку сиди прямо, не спирайся на парту і не розлягайся, уважно слухай, не займайся сторонніми справами.
 — Якщо знаєш відповідь на запитання, мовчки підніми руку.
 — Не «тягнись» і не вигукуй — будь скромним.
 — Уважно слухай відповідь товаришів, не глузуй з товариша, що допустився помилки,чи неточності у відповіді.
 — Будь ввічливим з учителями і товаришами: проси вибачення, коли ненавмисне вчинив якусь прикрість, постійно користуйся словами ввічливості.
 — Тримай у чистоті й порядку своє робоче місце в класі, кабінеті, майстерні.

 КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ НА ПЕРЕРВІ:

1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.
 2. Під час перерви забороняється:
 – бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;
 – штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;
 – сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися;


КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ В ЇДАЛЬНІ:
1.  Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.
 2 Учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.
 3.  Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.
 4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.
 5. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.
6. 5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.


РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ

1. У школу учні повинні приходити в формі, наближеній до шкільної.
2. Одяг повинен відповідати зросту, виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.
3. Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
4. На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.







Виконуємо домашні завдання!
  Спочатку виконуй завдання з важчих для тебе предметів
  Прибери зі столу все зайве
  Повтори теоретичний матеріал
  Пиши не поспішаючи, чисто й охайно
  Перевір роботу, виправ помилки
  Приступай до виконання завдань з іншого предмету
  Виконуючи усні завдання, уважно прочитай їх, визнач основне, перекажи вслух або подумки
  Упорядкуй робоче місце
Рекомендації  по створенню дружного колективу
·   У колективі має бути спільне обговорення.
·   Кожен може висловити свою думку.
·   Один говорить, а всі слухають.
·   Кожну версію обговорюємо в колективі.
·   Завжди узгоджуємо спільне рішення.
·   Представник колективу виголошує погоджене рішення перед потрібною аудиторією.
Правила колективу
·   Обходимо стороною «гострі кути»
    Не просто слухаємо, а чуємо
    Не просто дивимося, а бачимо
    Довіряємо одне одному.
    Не просто відповідаємо, а міркуємо
    Піднімаємо руки, а не викрикуємо
    Бути активними
    Доброзичливість і посмішка.
    Говоримо по черзі, не перебиваючи одне одного
    Підтримуємо порядок на парті
    Поважаємо думку співрозмовника
    Сперечаємось без крику й образливих слів
Щоб усі вас поважали, щоб любили і пишались,
Не багато і не мало – треба знати десять правил
1.                  Як прокинувся – вставай,
      Ліні волі не давай.
2.                  Квіточку роса умила,
      А тебе умиє мило.
3.  Але ти не поспішай, подивись спочатку,
     Чи в портфелі все впорядку.
4.                  І дивись, не барись,
      В школу швидко-швидко мчись.
5.   В школі, в класі не брудни,
      Сміття бачиш – підніми.
6.                  Не носи в кишені жуйки,
      Крейду, яблука і булки,
      Кнопки, цвяхи, сірники,
      А носи носовички.
7.   Будь охайним завжди сам,
      Уникай дірок і плям.
8.                  Вдома близьким не груби,
      Менших захищай завжди.
9.                  Скільки в небі світить гарних зірок,
      Стільки потрібно мати гарних оцінок.
10.               Щоб тобою пишались, перехожі озирались,
      Так роби, щоб люди звикли –

      Ти у всьому – завжди приклад.

Немає коментарів:

Дописати коментар